30 Aralık 2009 Çarşamba

LEOPARLI SAÇ BANDI VE TOKASI












Bu yıl leopar çok moda ve bende bu modaya uyayım dedim.Kıyafet olarak çok tercih etmesemde aksesuar olarak bayılıyorum.Dün bu leopar desenli kumaşı görünce hemen aldım önce saç örgüsü olarak yapayım dedim ama desenli olduğu için çok belli olmadı.Bende ne yapsam diye düşünüp durduktan sonra keçe kestim ve onun üzerine diktim.Arkasınıda bağlamalı bıraktım.Ortadaki aksesuarıda ona monte edecektim ama çok çarpıcı olur diye vazgeçtim ve saç tokasında karar kıldım.Saç tokası olarak yapacağım leopar desenli tokanın ortasındaki düğme,kenarı kahverengi dantel,kenarındaki ise bej dantel kumaşcıdan aldım.Eminimki çok seveceğim. Bu keçenin üstünü kumaş kaplama işide çok güzel ve taç gibi başıda ağrıtmıyor.

HERKESE MUTLU YILLAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder