13 Şubat 2010 Cumartesi

KORDONLU TAC



En severek taktığım tacım nede olsa birde kendin yapınca çok değerli oluyor.Işıl ışıl olması ise çok hoşuma gidiyor.Yalnız taca alışkın olmadığım için uzun süre takmıyorum.Sabah işe gelince öğlene kafamda kalmıyor.Halbuki akşama kadar kalabilsede süsüm bozulmasa olmazmı.Bunun bir kolay yolu yok mudur...
Bu tacın üstünde o kadar çok deneme yaptımki en sonunda tacın üstünde silikon kalıntısından geçilmez oldu ve bende deri ile kapladım.Diktörtgen kestiğim siyah keçenin üstüne gümüş kordonu sarmal şekilde sardım ve minik swaroskiler ekledim kenarlarına ise aynı şekilde zincir swaroskiler ekledim.Bir kısmını diktim bir kısmını yapıştırdım ama dikmek daha sağlam oluyor.Komple swaroski bir taç yapmak istiyorum fikir vermesi açısından bakındım ama net birşey bulamadım.Işıl ışıl çok güzel olur diue düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder